1111棍棍節快樂 !!
top of page

1111棍棍節快樂 !!


69-boys-dirty-sex-worm-horny-男仔-淫虫.jpg

其實棍棍們嘅形象係點伽呢? 有冇人覺得佢哋係班冇囡囡嘅咸濕仔?

有日有個男仔嚟問問題, 傾下傾下佢就咁講.......

「我覺得D女仔5中意男仔咸濕 >_< 老實講,其實我係一個幾鹹濕既人,有時d同學講下鹹濕笑話或者上下個d網,D女同學就會話我地D男仔,其實有幾個女同學都有上3級網,講3級野,又5着打底,D女同學又互揸胸或者屁股只係我地男仔5話佢姐!!我覺得好5公平!D女仔可唔可以吾好甘大反應!!」

大家學術討論!性都係我哋好自然嘅一件事!UMM,不過有時都睇你講咩鹹濕笑話啦,人地聽得唔舒服唔想聽就唔好係大家見前講,而有女仔講依D嘢,令到男仔覺得唔舒服,男仔可唔可以都講出嚟伽呢?

想搵人傾? Come on baby~

Wechat: Stickyricelove

LINE: Stockyricelove

Whatsapp: 9386 0259

Email: ask.stickyricelove@gmail.com

10 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page