診所低能奇觀 X 糖不甩 – 免費安全套周街有?
top of page

診所低能奇觀 X 糖不甩 – 免費安全套周街有?


10593074_343180302505099_6328750249894285496_n.jpg

有日有個廿幾歲仔入到診所左望右望…...

我問:先生,係咪登記睇醫生呀?

佢:呀…呀…呀…我想…買嘢…

我:買嘢?買乜嘢呀?

佢:嗰個…呀呀呀…套呀

我:套?

佢:要…半打呀

我:先生,我地呢度冇套賣…

佢:半打呀,六盒呀…

我:你去附近七仔惠康買啦

佢:呢度買有折呀…平好多呀…

我:我地係冇得買…

佢終於瞓醒,望住我:朋友又話有得買嘅!仲話係超薄!

我:你朋友講嘅應該係家計會或健康院

佢:附近有冇家計會呀?

我:冇呀,喺灣仔呀

佢:我唔經嗰頭,可唔可以訂購嚟呢度拎?

我:我地冇得咁訂…

佢:要去家計會買?

我:係呀

佢:佢會唔會問我買嚟做乜?

我:……

好欣賞佢去搵condom嘅行為,不過如果到到都有condom拎,仲邊會有人買condom?唔知點解個哥哥仔要咁問呢…如果係因為想搵免費dom dom..有D組織會派免費condom,好似係香港彩虹、再思社區健康組織 (C.H.O.I.C.E.)同A-Backup。Apple Store有個app叫「索FreeDom」,download咗之後可以申請拎免費condom,佢會寄比你。仲有啲domdom公司個網有得申請拎condom試用。另外,家計會都有得買domdom,35蚊就有一打,個到可以就咁買,有問題問都會有諮詢服務,得,得咗!係灣仔、馬頭涌、元朗、大圍、荃灣同黃大仙都有。依個世界上,有啲錢係唔慳得伽!如果係想攞嚟用..

用domdom可以預防性病同避孕,但要留意都唔係100%安全,消費者委員會做嘅調查就發現,每1,000個domdom就有1個有漏水問題,每1,000個就有10個破裂。喂喂喂!! 咁點先冇咁易爆先?咁你就要用啱安全套啦!

1) 睇吓有冇過期先

2) 開個時搣開去,唔好用利器開,小心飾物同指甲整親domdom

3) Domdom個頭咪有粒嘢嘅,係用嚟儲著啲精液嘅,戴嘅時候要禁實個頭,擠啲空氣出嚟,咁佢就冇咁易裂伽啦

4) 之後一隻手hold住係頂部,一隻手推個套落到去最底就得伽啦 :)

5) 除個時係hold著domdom嘅底部推返出嚟

6) 包好先掉呀!但做之前,最緊要都係睇吓…

大家係咪真係想,要尊重大家嘅決定同感受 <3

學海無涯呀!施主!想知道更多性知識就繼續睇啦!

594 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page