邊啲唔可以袋住先?
top of page

邊啲唔可以袋住先?


35_sex_safesex_condom_.jpg

安全套阻擋精子同卵子相遇,令佢哋唔可以變成受精卵,一個安全嘅安全套要點揀?

上年消費者委員會就做過研究,安全套會唔會漏水同爆破。會點 check d 套呢?

會先以肉眼睇吓有冇明顯穿孔或者嚴重變形,有就死得啦,一定唔可以用啦,

之後再注入水同放係吸水紙上碌吓佢結果... 有0.11%嘅套會漏水。

「奧尼達超薄裝」有四個樣本漏水,比容許上限嘅兩個樣本多出一倍。

爆破壓力測試就會將樣本充氣直至佢爆,結果發現每1,000個安全套就有1個出事。

產自馬來西亞的「蜜意濃Sensitive」及「活色生香蜜蜜果」有就有最多樣本唔合格

用安全套個時都要小心D, 小心指甲或者利物拮到, 穿咗就唔到用啦,

因為即係用咗等於冇用咁。

新聞: http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130816/18381214

15 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page