只係好想問.. 點解警察可以放蛇個時接受手淫!!!
top of page

只係好想問.. 點解警察可以放蛇個時接受手淫!!!


91-hk police-justice-government-law-civil.png

究竟係咪小編大驚小怪呢...

前幾日睇到個新聞先知差人放蛇個時原來係可以接受手淫!!

我真係覺得好接受唔到.. 成件事對我嚟講..即係食霸王餐, 究竟同差人做嘢咩有咩關係呢?

手淫完之後做嘢會做得快d伽?

係上年, 公佈咗攞正牌打飛機嘅就有四十幾宗, 更有放蛇警員採取拘捕行動前「放蛇打飛機」逾十次之多。

其實, 2007年警方新修定咗指引,比佢哋可以攞正牌打飛機,只要警員向上級申請就得。

唉.. 係外國.. 好似係澳洲(維多利亞、悉尼、墨爾本)、加拿大(渥太華、蒙特利爾)、美國芝加哥、愛爾蘭等,

所有警隊均清楚明文禁止警員進行或接受任何形式的性服務,真係諗唔明點解香港會比。

新聞來源:

http://the-sun.on.cc/cnt/news/20101218/00407_035.html?facebook=y http://www.ziteng.org.hk/newsletter/27_c.html

54 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page