與Safe sex party搞手 Chris對話 PART II
top of page

與Safe sex party搞手 Chris對話 PART II


你嘅性愛fantasy係咩? 有d人會想同唔同的人做, 有d人會係不同嘅地方做愛 (令我諗起佛光街男女)。諗下已經覺得自己好壞啦, 但其實係香港有人可以坦誠咁面對自己嘅需要, 同時又用一個好安全嘅方法玩。

有樣嘢, 就叫做Safe Sex Party。今期想介紹比大家識, 唔係要你認同, 唔係要你接受, 但, 聽下故仔, 八掛下都得掛。到底, 依樣嘢係咪咁壞?

糖:「咁你哋又有幾safe先?」

Chris:「有咩人搞嘅SEX PARTY就會吸引到D咩人去。我嘅做法同其他CLUB唔同。但其實一開始唔係咁嘅, 都係做落見到有咩需要慢慢改。例如開咗冇耐就開始禁煙, 因為係到食煙真係好討厭, 咁已經就有一堆人唔嚟。之後又規定要驗血,我哋又會強制用套, 女性規定要做抹片檢查。到場後,仲會先沖涼,之後要驗性器官伽! 想睇下有冇異味、損傷、紅腫或者增生物。之前都真係試過截著咗D人, 所以我覺得依個步驟係好難。由於我唔係真係為咗賺錢,希望安全至上。雖然咁會冇咗一班人嚟,但我覺得應該要咁做。其實物以類聚, 咩人搞嘅SEX CLUB就會有咩人去啦。好似我哋個ONLINE FORUM咁, 雖然係一個SEX PARTY嘅FORUM, 但D人係好文雅, 好NICE嘅, 係唔會有粗口個D, 甚至D文章好有意境嘅。」

Chris:「我成日都話我哋係安全過你屋企做伽, 講真, 男女朋友做個時, 肯沖涼先都算係咁啦, 我哋依到真係洗得好仔細伽! 嗱! 你哋平時係屋企點洗伽先?」

糖:「… 呀…」

Chris:「哈哈, 你哋唔洗宜家答我嘅, 男仔其他會易D, 有D割咗包皮會易洗D, 如果唔係咪反出嚟洗。但女士呢, 啱啱嚟個D呢, 好多都係唔識翻開大小陰唇嚟洗, 入便真係藏咗好多… (面有難色 XDDD) 如果我唔係做BODY CHECK依個步驟, 哈哈, 受惠嘅就係D男士。」

Chris:「依個係生理上嘅SAFE, 同埋我哋唔會令到佢哋嘅身份都SAFE。要嚟玩一定要揀個網名, 唔可以用真名, 亦都唔可以私聊。其實另一方面都唔想佢哋私下發展。我成日都覺得勿忘初衷嘛, 要記得自己為咩嚟, 清清楚楚。我會覺得SEX PARTY係甜品, 只係甜品, 唔係主菜, 千祈唔好將SEX PARTY成為主菜。我諗你都未見過有人開賭嘅, 會叫人唔好賭咁多, 落細細注就好。我係會主動了解一D成日嚟嘅人, 睇下佢哋點, 我會覺得個CLUB咁樣健康D。」

********

在糖不甩,我們沒有不能說的秘密,把藏在心裡的性愛秘密在這匿名分享吧! http://goo.gl/forms/IBgHy6ImQl


600 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page