與Safe sex party搞手 Chris對話 PART III
top of page

與Safe sex party搞手 Chris對話 PART III


與Safe sex party搞手 Chris對話 PART III

你嘅性愛fantasy係咩? 有d人會想同唔同的人做, 有d人會係不同嘅地方做愛 (令我諗起佛光街男女)。諗下已經覺得自己好壞啦, 但其實係香港有人可以坦誠咁面對自己嘅需要, 同時又用一個好安全嘅方法玩。 有樣嘢, 就叫做Safe Sex Party。今期想介紹比大家識, 唔係要你認同, 唔係要你接受, 但, 聽下故仔, 八掛下都得掛。到底, 依樣嘢係咪咁壞?

糖:「依D咁嘅SEX PARTY一定好多男仔參加啦!」 Chris:「其實我哋有個好得意嘅現象over average 嘅女性其實比男性多, 甚至有D女士嚟到, 你係會覺得, 嘩..咁靚嘅。 但係好嘅男仔就真係好難, 我哋會有5個評核準則嘅, 身高、樣貌、身形、技巧同風度。」

糖:「其實有齊嘅男仔都唔愁有伴, 落一落CLUB都搵到, 反而女仔就好少去玩, 始終過唔到自己個關。而你哋又咁安全, 反而係女仔著重啲嘅嘢。」 Chris:「其實因為我哋程序好繁複嘅, 又要驗血又要做TEST, 又要檢查, 如果佢唔係好重視安全依一環都未必嚟, 比較錫身, 但我自己個人本身唔喜歡光顧性工作者同ONE NIGHT STAND或者用APP, 唔係話依件事有問題, 而係我個人唔鍾意姐。因為始終唔安全嘛。例如係光顧性工作者, 做完之後個人冇咩成長, 首先你未必同佢咁多溝通先, 同埋佢好似點都會讚你做得好咁, 未必可以改善到技巧。另外就係有D會上網搵SP, 但都係好唔安全, 我哋有D會員分享過有人比人呃又有, 比人偷嘢又有, 其實好多情況發生。有D女士條件真係好好, 嚟玩發現佢仲係處女, 其實遇唔到就係遇唔到。」

糖:「其實你哋咁重視QUALITY, 會唔會令到有好多人冇得玩?」 Chris:「其實咁嘅原因係因為佢哋嚟到可能真係唔會有SEX, 一兩次冇SEX都話OK, 但如果次次都係咁, 得唔到自己想要嘅嘢, 個個人就會唔開心, 對個個人都未必好, 我做搞手都覺得唔好意思。因為即使係SEX PARTY, 都唔會包有SEX, CONSENT係好重要, 我哋都唔會話嚟得就一定要做, 如果個日唔想或者係冇人啱FEEL都可以SAY NO。我都見到依個情況, 但又希望可以多D人參加到, 所以宜家分咗兩個組咁去玩, 一個組會寬鬆D。」

與Safe sex party搞手 Chris對話 PART I:https://www.facebook.com/stickyricelove/photos/pb.512473682199147.-2207520000.1429856284./752914361488410/?type=3&theater 與Safe sex party搞手 Chris對話 PART II:https://www.facebook.com/stickyricelove/photos/pb.512473682199147.-2207520000.1429856284./759181377528375/?type=3&theater ******** 在糖不甩,我們沒有不能說的秘密,把藏在心裡的性愛秘密在這匿名分享吧! http://goo.gl/forms/IBgHy6ImQl


157 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page