點睇性玩具?
top of page

點睇性玩具?


點睇性玩具?

Safe Sex Party 搞手Chris:「其實我唔主張D人玩性玩具, 如果你只係用嚟調下情或者攞嚟撻著佢嘅話就可以, 但如果要由頭到尾都用佢嘅話我就覺得唔好。因為始終都係機械, 個個刺激係人比唔到。我成日都收人哋嘅性玩具伽! 其中有一個女仔19歲, 就已經有7個性玩具, 我哋叫做七武士。哈哈! 如果女仔用就可以會敏感度低咗啦, 但男仔用就可能會因此而持久咗。所以我覺得都係目標為本啦, 睇下你係想自己開心定大家開心。」

Sally’s Toy店主Vera:「性愛係要啟發咗自己先, 先同伴侶做, 咁你就知自己有咩鍾意, 有咩唔鍾意, 又唔會太顧慮自己嘅形象同反應。好多人都會覺得振動器好強, 但其實有唔同款, 有D可以教強教弱。我建議所有身體的探索都係一步步咁嚟, 首先可能用咗手指先, 按摩表面, 之後再慢慢入, 覺得可以就用細D嘅振動器, 之後再用大D嘅。」

好多嘢, 冇絕對啱定錯, 只係適唔適合自己。

---------------------------------------------------------------------------

糖不甩討論區有性治療師同義工答你問題! 識揀, 一定揀糖不甩

Discuss.stickyricelove.com


136 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page